online-gastvrijheid-vianne-scharloo-e1673950515307.webp

Online gastvrijheid

Mijn missie is om Nederland online gastvrijer te maken. Omdat ik het elke ondernemer gun om succesvol te zijn. Iedere tevreden klant is er een, maar het allerliefst ga ik voor die verraste wow-reactie! Daarom heb ik het CHARME-offensief ontwikkeld: voor meer online gastvrijheid en meer succes.

Mijn missie is om Nederland online gastvrijer te maken. Omdat ik het elke ondernemer gun om succesvol te zijn. Iedere tevreden klant is er een, maar het allerliefst ga ik voor die verraste wow-reactie! Daarom heb ik het CHARME-offensief ontwikkeld: voor meer online gastvrijheid en meer succes.

Het klinkt zo eenvoudig: ook online moet je gastvrij zijn. Op je website, maar ook op social media. Echt, open en eerlijk zijn. In het echte leven, maar ook online. Ik noem dat online gastvrijheid. Het gesprek aangaan, je verhaal delen en jezelf laten zien. Dat is geen kunstje; dat komt van binnenuit. Alleen als die gastvrijheid van binnenuit komt, kun je relaties bouwen. Het vertrouwen winnen van mensen, zodat ze juist klant bij jou willen worden. En vertrouwen is precies waar het bij het ondernemen om draait. We werken tenslotte met mensen. En authenticiteit, echtheid, is de basis van dat vertrouwen. Toch laten heel veel bedrijven hier (onbewust) nog kansen liggen. Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw klanten juist voor jou kiezen?

Met het CHARME-offensief kun je in 6 stappen je online gastvrijheid vergroten. Zodat jij jouw concullega’s een stap voor bent. Zodat jij meer gasten en klanten aantrekt via je website en via socials. Dat wil toch iedereen?

Nieuwsgierig hoe jij je online gastvrijheid kunt vergroten? Lees dan verder.